گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

اهل اینجا هستم...

آخرین نظرات
  • ۱۳ دی ۹۴، ۱۸:۰۲ - fateme
    excellent
نویسندگان

دلی به دست آور تا کسی باشی

جمعه, ۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ق.ظ

جمعه 20 تیر آقای مسعود حسن پور 44 مهمان ناب برای امام رضا برد و 6 روز بعد با بازگشتشان گرگنا حال و هوای خاصی به خود گرفته بود.

اهالی گرگنا با شور و هیجان فراوانی و با دسته گل ها به استقبال آنها رفتند و با حضور گرم و بینظرشان به مسافران خوشامد گفتند و از آقای مسعود حسن پور تشکر و قدردانی کردند.

 

 

تشکر و قدردانی مخصوص گروه سنی خاصی نیست، طیف خاصی هم ندارد، زمان و مکان هم نمی شناسد، موقعیت ویژه ایی هم طلب نمی کند، به نوبه خودم از آقای مسعود حسن پور کمال تشکر دارم، در وصف این عمل خداپسندانه زبان من قاصر است ، شاید این چند بیت از شیخ بهایی مصداق این کار خیر باشد.

 

همه روز روزه بودن همه شب نمازکردن

                                                همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن

 

ز مدینه تا به  کعبه سر و پا  برهنه رفتن

                                                دو لب از برای لبیک  به وظیفه باز کردن

 

به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن

                                                ز ملاهی و  مناهی همه  احتراز  کردن

 

شب جمعه ها نخفتن به خدای رازگفتن

                                                 ز  وجود  بی  نیازش  طلب  نیاز  کردن

 

به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد

                                                که به  روی ناامیدی در بسته باز  کردن

نظرات (۶)

عجب حال و هوایی!!!!
خیلی زیباست 
موفق باشید
  • فاطمه عباسی
  • عالی بود .تشکر آقا مسعود...مثل همیشه خلاق
    دلخوش از آنیم که حج میرویم
    غافل از آنیم که کج میرویم
    کعبه به دیدار خدا میرویم
    او که همینجاست کجا میرویم
    حج بخدا جز به دل پاک نیست
    شستن غم از دل غمناک نیست


    واقعا خسته نباشی آقای حسن پور
    شبی که خواب شما، از خیال من رد شد
    دوباره قبله کاشان، به سمت مشهد شد
    دوباره خواستم آرام درد دل بکنم
    ولی دوباره همین بغض...بغض من سد شد
    دوباره خواستم از بی کسی بگویم که
    حرم شلوغ شد و غرق رفت و آمد شد
    شبیه ابر سترون شدم، بدون امید!
    شبیه شمع، که در سوختن زبانزد شد
    چه عقده های غریبی که بر کجاوه نشست
    ولی به محض گشودن سکوت ممتد شد
    چه جاده ها که مرا تا ضریح برد ولی
    در آستانه ضائر شدن مردد شد
    کبوتری شدم روی صحن، کز کردم
    دخیل بستم و بال و پرم مقید شد
    وبعد، بر سذ گلدسته ها اذان گفتند
    و آنچه کار خدا بود و آنچه باید شد:
    بهار از همه تار و پود من، گل داد
    و از جوانه زدن فرصت مجدد شد
    هوای سبز اجابت مرا نوازش کرد
    و رنگ قافیه، رنگ طلای گنبد شد

  • طاهره عباسی
  • ای قوم به حج رفته کجایید کجایید؟     معبود همینجاست بیایید بیایید.
    سلام.
    از طرف خودم و همسرم به آقای مسعود حسن پور بابت این فکر و عمل بسیار زیبا تبریک میگویم.
    منم جز مسافرها بودم...هوررررررااااا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی