گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

اهل اینجا هستم...

آخرین نظرات
  • ۱۳ دی ۹۴، ۱۸:۰۲ - fateme
    excellent
نویسندگان

اردوی جهادی نوروز 94 در گرگنا

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

امروز یعنی یکشنبه پنجم بهمن ماه به اتفاق محمد جعفر دوستدار مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس و مسعود حسن پور مدیر علمی سازمان، همه ی گرفتاری های زندگی شهری(البته به جز تلفن همراه) را گذاشتیم و رفتیم و سری زدیم به سه روستا در نزدیکی شهر کازرون؛ منطقه ای که قرار است در ایام نوروز میزبان دانش آموزان بسیجی جهادگر باشد در قالب گروه جهادی حلف الفضول.

منطقه ای زیبا و با طبیعتی دلنواز. اولین روستایی که سر زدیم و قرار است ان شاء الله در این اردو پایگاه ما باشد روستایی بود به نام «گُرگَنا». روستایی زیبا با مردمانی غیور که سیزده شهید سرافراز را در روزهای دفاع از دین و میهن و ناموس تقدیم کرده است. مردمان باصفایی دارد. با چند تن از اهالی زیر نور آفتاب در ایوان مسجد محمد رسول الله صلی الله علیه و آله نشستیم و چایی نوشیدیم و با چند تن از اهالی گپی زدیم. اهالی از مشکلات گفتند و گفتیم که ان شاء الله قرار است همه با هم کمک کنیم و قدمی هرچند کوچک برای آبادانی روستا برداریم.
بعد از «گرگنا» رفتیم به «عبدویی» و از آنجا به «کلانی» که هردو به فاصله کمی از پایگاه اصلی قرار دارند و مانند «گرگنا» مردمانی شهیدپرور و غیرتمند دارد و به امید خدا قرار است در ایام نوروز یک عملیات بزرگ فرهنگی در این سه روستا انجام شود.

پایان قسمت اول
راستش را بخواهید به تعدادی انسان غیرتمند و زرنگ نیازمندیم تا از تعطیلات عیدشان بزنند و برویم و برای خدا بیل بزنیم. این اردو با تمام اردوهایی که در عمرمان رفته ایم فرق دارد و شیرینی اردو در دیدن تاول دست است و خستگی شبانه از کار روز. اما ثمره آن بسیار شیرین است، حتی شیرین تر از عسل.

و عکس هایی ببینید از اولین سفر ما به منطقه:

اردوی جهادی

اردوی جهادی

اردوی جهادی

برگرفته از bdfars.ir

نظرات (۱)

  • قاسم ابناوی
  • به روز رسانی نمیشه سایت

    با تشکر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی