گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

اهل اینجا هستم...

آخرین نظرات
  • ۱۳ دی ۹۴، ۱۸:۰۲ - fateme
    excellent
نویسندگان

روستای من گرگنا

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۴۴ ب.ظ

روستای گرگنا (مهدیه) در 30 کیلومتری شهر کازرون واقع در منطقه دشت برم حدفاصل بین روستاهای گاوکشک و عبدویی قرار گرفته است.

موقعیت مکانی گرگنا (مهدیه) در منطقه ای مشجر میان جنگل های بلوط واقع است.

منازل مسکونی بر فراز دو تپه که به وسیله ی دره ای از هم مجزا می شوند قرار دارند که در فصل بهار از طراوت و زیبایی خاصی برخوردار است.

روستای من گرگنا

نظرات (۳۱)

  • محسن عباسی
  • سلام تشکر میکنم از وبلاگ خوبی ک ساختی ولی چرا اپ نمیشه؟؟؟
  • بختیار عالیوند
  •  باسلام......وآرزوی بهترین ها ....برحسب اتفاق این صفحه را پیدا کردم وبسیار خوشحال شدم از این که پس از حدود 40 سال روستایی را که حدود 2سال در آن به کار تدریس مشغول بودم پیدا کردم....و آرزوی دیرینه ام دست یافتم....و از دیدن تصاویر و نام کسانی که روزگاری یا دانش اموز من بودن ویا دوستان من ، چه قدر خوشحال شدم....این شهدایی که تصویر شان را در صفحه گذاشته اید بیش ترشان دانش اموزان سال اول و دوم من بودن....از مردم گرگنا دوستی داشتم بنام صفدر عباسی .....اگر از او جویاشوید به شما خواهد گفت ....این نام ها را هیچگاه از یاد نبرده ام : امیرقلی ابونصری، اسکندر عباسی، خدانظر ابونصری ،مشد امان اله ، ملا خورشید ، اقا بهمنیار (داماد امیر قلی )....اگر پاسخ مرا بدهید بسیار سپاسگزار خواهم بود ....به خصوص اگر شماره تماسی از آقا صفدر عباسی بدهید...
    پاسخ:
    استاد عالیوند از طرف همه مردم گرگنا دعوت میکنم به ما سر بزنید و خاطرات گذشته رو با هم مرور کنیم....خاطرات نسل شما برای ما هم شنیدنی هستند...
    تعطیلات عید همه مردم گرگنا هرکجا که باشند به روستا برمیگردند و تعطیلات رو در کنار هم میگذرونن ، خوشحال میشیم عید امسال شما هم کنار مردم گرگنا باشید
    خوشحالیم که روستامون وبلاگ داره انشاءاله عزیزان بتوانند مطالب ارزنده ای در مورد روستا ارسال کنند ودر حصوص معرفی شهدای عزیز کوتاهی نفرمایند.
    سلام،
    این وبلاگ دیگه اپ نمیشه؟
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    موفق باشید
    سال نو مبارک
    امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه
    بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب
  • مسعود عباسی
  • با سلام .سپاس فراوان از وبلاگ زیبا و دلنشین تان.
  • رمضان نوروزی
  • درود برخانم عباسی..
    احسنت برشما وکاربسیار جالب شما...
    باورکنید من هم همچون شما علاقه بسیار زیادی به روستای گرگنا دارم..

    موفق وسربلند باشید

  • هادی پولادی
  • ممنونم که انقد به فکر روستای قشنگمون هستین

    سلام ممنون که اینکارو کردین امیدوارم که همیشه سربلند باشید

  • محمدحسین ابونصری
  • دلم خیلی هوای گرگنا را کرده متاسفانه بخاطر مشغله زیاد مدت زیادی است که نتوانسته ام به دیار سرسبز گرگنا بیایم....امیدوارم امسال بتونم به گرگنا بیام...اطشما خانم عباسی هم متشکرم که این وبلاگ را راندازی کردید.
  • قاسم ابناوی
  • سلام

    باعرض ادب و خسته نباشید به شما فرد لایق از اینکه کار رضایت مندی در باره روستا و اطراف انجام وظیفه نموداه ایداز طرف بنده حقیر سپاسگذاری میکنم

    چشم حتما لینک میکنم در شهر قائیمه مغازه دارم در هر امور و هر ضمینه باشما همکاری می نماییم و از شما همچنین

    برادر کوچک شما :قاسم ابناوی

      

    پاسخ:
    سلام
     خوشحالم که به وبلاگ گرگنا سرزدید،نظر لطف شماست.
    شما رو با چه اسمی لینک کنم؟

    من به خودم قول میدهم که ...

    آنقدر قوی باشم که هیچ چیز نتواند آرامش ذهنم را برهم زند .

    هرکسی را که میبینم با او از سلامتی ، خوشبختی و توانگری صحبت کنم .

    کاری کنم که دوستانم احساس کنند گوهر ارزشمندی در درون آنهاست

    تنها به بهترینها بیندیشم ، تنها برای رسیدن به بهترینها کار کنم و تنها انتظار بهترینها را داشته باشم .

    درست به همان اندازه که مشتاق موفقیت خود هستم ، مشتاق موفقیت دیگران نیز باشم .

    من به خودم قول میدهم که ...

    اشتباهات گذشته را فراموش کنم و تمرکزم را روی دستاوردهای بزرگ آینده بگذارم .

    همیشه سیمایی بشاش داشته باشم و به هر آفریده ی زنده ای که میبینم لبخند ببخشم .

    آن قدر روی رشد خود وقت بگذارم که دیگر وقتی برای انتقاد از دیگران نداشته باشم .

    آن قدر آزاده باشم که فرصتی به نگرانی ، آن قدربلند نظر که فرصتی به خشم ، آن قدر قوی که فرصتی به ترس و آن قدر خوشبخت که فرصتی به بدبختی ندهم.

    تصورم از خود نیک باشد و این را به جهان اعلام کنم ؛ نه با صدای بلند ، بلکه با کردار نیک .

    با این اعتقاد زندگی کنم که کل جهان طرف من است ؛ مادامیکه به آن بهترینی که در در وجودم است ، وفادار بمانم .

    "life is gift Precious"

    قالب قشنگیه...
  • ابوذر پولادی
  • سلام.
    تبریک میگم بابت وب زیبات.
    پاسخ:
    ممنون دایی
    خوشحالم که سر زدی
    سلام.
    وب خیلی خوبی داری.
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون لیلا جان خوشحالم که سر زدی
    salam wbe khubi darin.
    rustaye besyar zibari ham darin
    hamin dg!!
    سلام
    چرا  این وب آپ نمیشه؟؟؟
  • احمد نامداری
  • دقت کردین ؟ وقتی قطار ساکن هست کسی باهاش کار نداره . اما به قطار در حال حرکت همه سنگ پرتاب میکنن ! ما آدما خیلی عجیب هستیم . تا میبینیم یکی پویا و در حال حرکته ، جلو پاش سنگ میندازیم . کاری هم نکنیم حسادت میکنیم ، رقابت نمیکنیم . اما اگر کسی در حال سکون باشه هیچ کس باهاش کاری نداره ! به محض شروع حرکت کلی انتقاد های نادرست به همراه  دلهره در دل طرف راه میندازیم . وای اگه این کار رو بکنی فلان میشه ، اگر این کار رو بکنی شکست میخوری و به حالت انفجار در میای ، کلنگ از آسمان افتاد و نشکست ، وگرنه ما کجا و بی وفایی ! نمیدونم اما این رو دیدم که همیشه تشویق کردن دیگران  برای رسیدن به اهدافشون باعث پیشرفت میشه . کسی که به کاری علاقه داره میتونه به درجات بالایی از موفقیت برسه اگر دلسرد نشه و مشوق داشته باشه … موفقیت یک جامعه به موفقیت تک تک افراد بستگی داره …
    ممنونم از بازدیدتون.

    سلام،
    چرا این وب آپ نمیشه :(
    سلام به صورت اتفاقی وبلاگتون رو دیدم . وبلاگ زیبایی دارین اینگونه کارها میتواند در طول زمان اثرات مفید زیادی برای منطقه شما داشته باشد
    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام استاد
    ممنون که به  این  وب سر زدید و نظر دادید

    باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات
    عید سعید فطر بر شما وتمامی میهمانان درگاه حق تعالی مبارک باد.
    التماس دعا

    سلام

    خیلی زیباست

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از توجهتون...
  • شاعر عاشق
  • کاش میدانستم چیست؟
     
    آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری است 
     
    آه،وقتی که تو،لبخند نگاهت را می تابانی
     
    بال مژگان بلندت را می خوابانی
     
    آه وقتی که تو چشمانت،
     
    آن جام لبالب از جاندارو را
     
    سوی این تشنه ی جان سوخته،می گردانی
     
    موج موسیقی عشق از دلم می گذرد
    .
    .
    .
     
    کاش می گفتی چیست
     
    آنچه از چشم تو،تا عمق وجودم جاری است
    پاسخ:
    جالب بود...
  • کشکول زائر
  • سلام

    وبلاگ بسیار خوبی دارید اگر از عکسها در قالبهای کوچکتر استفاده شود برای بالا اومدن سریعتر وبلاگ.خیلی خوشحالم که یکی دیگر از روستاهای شهرستان صاحب جایگاه اینترنتی و وبلاگ شده دست مریزاد

    پاسخ:
    سلام
    ممنون که به این وب سر زدید و نظر دادید
  • احمد نامداری
  • سلام خسته نباشید.ولاگ جالبی دارید به خصوص عکس ها خیلی خیلی زیبا بودن.
    اگه امکانش هست یه مطبلی در مورد اسم روستا که چرا به این اسم معروف شده رو بزارید.با تشکر
    ضمناً شما رو با افتخار لینک کردم.
    پاسخ:
    سلام ممنون که به وبلاگ سر زدید
    چشم , در اولین فرصت مطلبی راجع به تاریخته اسم روستا میذارم.
    با سلام
    وبلاگ شما بسیار زیبا و قابل تحسین بود.
    امیدوارم جهت بهبود و تکمیل آن کوشا باشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف شما
    نظرات و پیشنهادات شما به ما دلگرمی میده برای بهتر شدن و زنده نگه داشتن وبلاگ
    سلام.
    خسته نباشید،زحمت کشیدید،ولی حداقل اسامی شهدای روستا رو هم مینوشتید،اونا مایه افتخار ما هستن،اگر عکسشونو هم بذارید ممنونتون میشیم.
    از طرف اعضای یک خانواده
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از انتقاد سازنده شما
    چشم حتما در مورد شهدای گرگنا مطلبی میذارم.
    سلام.
    بابت ساخت این وبلاگ هم به شما تبریک میگویم هم سپاسگذاری میکنم.
    بسیار زیبا بود،امیدوارم در روزهای آینده عکس های بیشتری در این وبلاگ ببینم.
    پاسخ:
    مچکرم از حضورتون
    منتظر نظرات بعدی شما هستیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی