گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

تارنگار زهرا عباسی

گرگنا

اهل اینجا هستم...

آخرین نظرات
  • ۱۳ دی ۹۴، ۱۸:۰۲ - fateme
    excellent
نویسندگان

درخت کاری

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ

کاش کنار جاده ورودی روستامون درخت میکاشتیم...مثلا درخت اکالیپتوس یا کاج که خیلی نیاز به آب نداره و همیشه سرسبزه...

 

 

اکالیپتوس

درختی همیشه سبز و سریع الرشد ، گلهای سفید آن در تابستان و پاییز ظاهر می گردند، حداقل دمای ۵ درجه زیر صفر را تحمل می کند، به عنوان تک درخت زینتی و یا مجموعه کاری مورد استفاده قرار می گیرد.


کاج

درخت همیشه سبز ، حداقل دمای مورد تحمل ۱۵ درجه زیر صفر می باشد ، به عنوان بادشکن و یا حاشیه خیابان ها ، بلوارهای شهری ، تک درخت زینتی و یا کاشت چندتایی کاربرد دارد.

نظرات (۶)

  • مجتبی ابونصری
  • اگه بشه چی میشههههههههههههههه 
    به امید روزی که ورودی گرگنا اینطوری شه
  • معصومه رنجبر
  • سلام- به نظر منم ایده ی خوبی هست البته  اگه همه از جمله دهیار و شورا همکاری داشته باشن.

    به نظر منم پیشنهاد خوبیه چون فصل کاشتش از خرداد شروع میشه میتونیم با همکاری همدیگه این کارو انجام بدیم البته این کارا جزو وظایف دهیار و شوراهاای محترمه که متاسفانه در امر زیباسازی محل کوچکترین خلاقیتی به خرج نمیدن...به هر حال هر کاری باید از یه جایی شروع بشه 
    پاسخ:
    بله با همکاری همدیگه حتما میتونیم این کارو انجام بدیم....

    آقا عباس منم به نوبه خودم از شما تشکر میکنم اما فکر میکنم جهاد مجانی نهال میده.

    پاسخ:
    ممنون از شما من از طریق جهاد پیگیری میکنم البته اگر جهاد همکاری نکرد باز هم این پروژه رو انجام میدیم.
    سلام.
    من با این نظرتون کاملا موافقم،و حاضرم هزینه خرید تمامی نهال ها رو بپردازم،فقط شما زحمت کاشتشون رو بکشید.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از این پیشنهاد پسندیده...
    برای این کار با دهیار و شورا هماهنگی میکنیم.

    سلام وبلاگ خوبی دارید

    در مورد این پست باید بگم که فکر خوبیه البته گه اجرا بشه....

    در ضمن فکر نمیکنی این عکسی که گذاشتی خیلی رویاییه و گرگنا هیچ وقت شبیه به این عکس نمیشه؟

    پاسخ:
    سلام
    ممنون که به این وبلاگ اومدید و ممنون که نظر دادید.
    دوست عزیز من این عکس رو گذاشتم که من و شما بهتر بتونیم جاده گرگنا رو بعد از درخت کاری تصور کنیم و بنظر من گرگنا میتونه خیلی زیباتر از این عکس بشه...فقط یکم همت میخواد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی